onsdag 22 maj 2013

1534. Essie-sugar daddy

Ny lackade naglar och nu tar jag natt, gonatt!
Lackade 3 varv, började med essie i mitten lite mer täckande lack från dermosil sen igen ett varv med essie. Varför jag använde essie som top och bas är för att nagellacket har väldigt bra å skarp yta.
För att de sku hända lite mer fixade jag pricken på långfingret med en tandpetare & glitter lack. Fräscha naglar är inne nu, och snyggt också enligt mej :) 
Btw så är jag ur trött på alla skit nagellack, som är så mjuka efter att man lackat två varv å de kommer hack av allt. Så från och med nu ska jag ändast köpa essie nagellack. Blir int lika ofta nya eftersom dom kostar 14,50€/ st på cosmetique men de så värt sitt pris. Oj här blev de ett långt nagellacks inlägg men it's been a while ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar