tisdag 30 juli 2013

Rensat klädskåpet

Det blev en städ kväll för mig, rensade klädskåpet bytte hängare i skåpet. Har dock för lite så måst skaffa hem flera från jobbet. Städade också resten av rummet, behövdes verkligen!
Men känns som jag aldrig är hemma nu då de sommar, så rummet har kommit på andra plats ett tag!

Samlade lite snygga färger brevid varandra så nu är skåpet riktit HÖST mysigt, ja nu kanske ni tycker jag går tiden i förväg för det är ju ändå juli ännu. MEN då man jobbar på klädbutik å ser alla fina färger som kommer in nu så börjar man faktiskt längta till en blåsig höst, då man får krypa upp framför nå brasa med en skön tröja, och då de blir mörkt ute. Hur mysigt låter inte det? så jag är redo för höst, men först vill jag nog åka till ett somrigt Stockholm ;)
Två nya som kom in på KappAhl idag som fick bli mina är: den gråa tröjan med vita stjärnan, kommer att matchas med vinröda strumpbyxor som jag också skaffade mig från KappAhl idag. 
Sen den jumpern ni ser på bilden längst ner, vinröd vit randig & blå upptill, av märket hampton. Super skön kvalité den kom också in i vitt blått randigt & grönt upptill och blått vitt randigt & rosa upptill sku kuna ha alla, men man får väl behärska sig lite. Jag som dessutom har shopping förbud... MEN ni förstår väl om jag hade lämnat dessa till efter stockholm hade nog min storlek tagit slut. DE kostade 19,95/st bra pris enligt mej! :)

Här fick ni en liten sneak peek i min höst garderob, dock har jag inte köpt så mycke nya höst kläder ännu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar