tisdag 29 oktober 2013

saknar sommaren

🌾steek med rayban 
🌾STOCKHOLM
🌾villaliv
🌾Bruna bara ben
🌾liv i ansiktet
🌾Grillade nöt biffar
🌾Villa kvĂ€llar med Hannes vid Dömmas
🌾grill kvĂ€llar med S&T
🌾lata mornar med Hannes 
🌾saul's burger pĂ„ fĂ€boda 

KĂ€nner att jag inte har tackat sommaren 2013, du var fantastisk. Jag Ă€r tacksam hade bra jobb hela sommaren. Fann ny kĂ€rlek till mat, mĂ„nga goda biffar slank ner. Sen sĂ„ har jag haft mĂ„nga underbara tillfĂ€llen med min Älskling. Spontaniteten flödade i slutet av sommaren kan man lungt sĂ€ga. Har bĂ„de vuxit som person och i mitt förhĂ„llande denna sommar <3 men nu lĂ€mnar jag den bakom, trots att det gör ont att veta att det Ă€r sĂ„Ă„ lĂ€nge till nĂ€sta....
Men vi blickar framĂ„t mot jul, jag gillar jul mysigaste Ă„rstiden ever! Mina 18 kommer ju snart ocksĂ„ 40 dagar kvar :D 

Godnatt frÄn en vÀldigt positiv och förvÀntansfull marie, imr fÄr ja spendera dagen med mina Àlskade arbetskamrater pÄ KappAhl <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar