tisdag 5 november 2013

Hemma <3

Fick fara hem en 1 tiden, även fast jag hade lite ont i magen. Har ingen direkt värk mera men hela min mage e fortfarande lite konstig... Fick medicin som jag ska ta då jag får värk. Tydligen var det nå gallstens besvär, så det blir ultraljud om ca. 2 veckor sen ser vi om det blir operation... Nu hamnar jag också att bli noggrann med maten, ingen fet mat, och mycket jag ska försöka undvika t.ex många frukter, choklad, grädde, glass, vissa grönsaker... Så lite jobbig blir det väl och fuskar jag straffar det ju sig såå får se hur det går ;) Ikväll blir der viiila då bara, ska strax skjutsa syster J till träningarna :) Skönt att vara hemma! :)
Tråkig och lång text men nu veet dom som vill veta hur det ligger till i allafall ;)

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar