onsdag 13 november 2013

snyggaste


Detta är min favorit ögon make,
brun skugga som ger djup åt ögat mascara och ev. lite kajal närmast övre fransraden
använder denna skuggnings typ flera ggr i veckan och trivs super i den.

dock är bilden gammal, från i våras typ så de lite synd eftersom jag inte kan komma ihåg vilka skuggor jag använt just här på bilden.... har mina aaningar så får testa på imr ;D'

dessutom har jag kört på eyeliner månda & tisda denna vecka, länge sen sist. Endast eyeliner & mascara och det förstorar verkligen ögat :D
Häftit med smink då de så mycket man kan fixa fram, tror de just därför jag gillar det också :D

Jag varierar min ögon makeup vareviga dag.... sällan jag kör två dagar exakt lika. Brukar fundera  på vad passar mina kläder för dagen också :D

smink = kul för mej ;)
själv skulle jag kunna sitta i timmar och kolla videor som Linda Hallberg gjort där hon tipsar & lär, en av de bättre underhållningarna som finns :D

hoppas ni också har en sån grejj som ni verkligen brinner för och hoppas en dag på att vara bra på :)


/marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar