tisdag 29 april 2014

Favorit lunch

om jag får bestämma va de blir till lunch så blir det denna fräscha LAXSALLAD
kanske den godaste salladen ever! 
vi kan kalla den maikken's laxsallad:
du behöver:
salladsblad
gurka 
paprika
rökt lax
och även feta ost, de hade jag tyvärr inte idag men passar super till :) 

som sido "grejj" äter jag makaroner för jag blir sällan mätt på en sallad. 

så behövs en gräddfil & en dipp påse, taco, bbq, tzatsiki ja alla passar bara och välja en :)

och motiveringen varför denna är så bra då, jo den är god smakar sommar då den innehåller lax. Och jag gillar allt med dipp i så de ger en uuber god smak. Och till sist e den toppen att ha me till jobbet för den e lika god fast den vari i lådan några timmar :) 

så pröva! 
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar