lördag 19 april 2014

Påsklördag

Blev glad när jag vaknade och kände att idag mår jag liiite bättre! Tänkte ta en dusch, tvätta såren osv. Det tog sin tid... slutade med att jag var svimfärdig flera gånger, hur känslig får man bli?! Mina sår är långt ifrån stora och ser rätt bra ut. Vet inte om det var det som fick mig att må illa eller nått annat. I allafall mår jag rätt dåligt ännu. Var till Sale med mamma och handlade lite för att få miljöombyte, det fick vara dagens program. Räckte gott och väl och jag var helt slut efteråt. 
Blir en chill kväll med älsklingen framför TV lr nått liknande, börjar kännas tråkigt att bara sitta! 

/Sandra


2 kommentarer:

  1. När far du till USA? :) det verkar vara en upplevelse :D

    SvaraRadera
  2. 4 Juni far vi, ja det ska bli suuuper roligt! :D

    SvaraRadera