torsdag 1 maj 2014

4 år

Idag är dett fyra år sen första maj 2010, den dagen då jag och Hannes blev ett par. De va en mulen dag vid Sandra H's villa den ligger typ 1 km över sjön från vår villa. Iaf hade vi "skickat" med varandra i åtm 7-8 månader före vi för första gången fo ut. Och de va just då han kom å va me mina kompisar på vappen 2010. Det dröjde inte länge före vi bestämde oss för att böri fri... klockan var typ två på natten :) Det lycko ruset som gick genom mej de två dagarna va bara för otroligt härligt, äntligen kunde jag säga att han var min <3 
1.5.2010 va en mulen dag och isen låg tätt på vattnet utanför villan, vi höll på åka kanot och krossa isen. Idag 4 år efter spenderade vi tid vid sama sjö men med sol och öppet vatten. 1 km ut på en holme känndes bra att komma tillbax där var allt började.
Detta är nu fyra år sedan, vi kan inte riktigt fatta att de så längen. Fast andra sidan så känns det som vi vari tillsammans hela livet. 
 Jag Älskar min Hannes och är så lycklig, så detta är vår "love story" <3
tack för de 4 rosorna & det underbara hjärta halsbandet Älskling :)
nu tar jag natt, känns super <3 
/Marie

2 kommentarer: