tisdag 17 juni 2014

Viktigt att ta bort

vilken bra dag de varit då :) 
ikväll blev det villan igen med mamma pappa och Hannes. Jag och H fixade en blombänk :) fint med blommor vill man väl ha till midsommar :D

nu ska ja krypa ner i sängen å kolla ett oth, jobbar kväll imr :) 

Just sminkat av mej också, det anser jag är viktigare än att sminka på faktiskt! Ren hud till natten, Yes! 
clarins ansiktsrengöring, vatten & natt kräm e min kvälsritual :)
håret upp i favvo kuten å sen e de bara å ga ligg! 

jag har funderat på om jag skulle börja laga ett inlägg i veckan om tips på hudvård/smink eller produkt. Eftersom jag gillar att hålla på med smink och rengöring :D Är inte nå proffs, men kan ju dela med mej av mina tips iaf. Så får den som vill ta åt sej :) Dagen jag lägger upp detta på kommer variera men ett inlägg i veckan lovar jag!
/Marie

2 kommentarer:

  1. Hu gör du när du sätter upp ditt hår sådär? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. nå tar no ba tag i håret å viker fram som en svans å tållar ett band runt... ;)

      Radera