onsdag 9 juli 2014

Det där med träning...

Ja e en av de sämsta när det gäller träning! Börjar jag träna på allvar så håller det i max 3 veckor. Sen e jag lika lat igen! Hatar åxå att känna att jag sku måst träna, så ska det inte va. Jag behöver inte bli nått proffs eller vara jätte tränad ( även om jag ibland drömmer om det) jag vill bara hålla mig nå sånär i form. Men inte ens det klarar jag av. Sku vara nöjd med 3 träningspass i veckan men t.o.m det är svårt för mig ;) 
Nej jag tycker inte att jag är för rund, men  jag e väl som många andra och sku inte ha nått emot att vara smalare! 
Nu på morgonen kom jag mej i allafall iväg till hamnskogen. 4 varv klarade jag av, jag var nästan död efteråt! Men jag kämpar vidare ;)
Nu ska jag göra det jag e bättre på, nämligen ÄTA! ;) 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar