tisdag 1 juli 2014

Mitt favorit lack

Veckans smink tips denna vecka kommer handla om nagellack.

Mitt absoluta favorit lack just nu kommer från LUMENE natural code. Detta lack köpte jag till min skolavslutnings outfit. Ville ha någon ljus färg som bara ser fräsch ut på naglarna. Den är otroligt bra för priset, kostar ynka 4,90€ sku jag minnas. Helt otroligt! torkar snabbt och man kan göra lager på lager utan att det blir mjukt. Passar utmärkt till mej, mina nagel kanter blir nötta direkt. Och med denna färg syns de knappt. Så praktiskt och man slipper lacka naglarna flera gånger i veckan.

köpte min från emotion i kokkola
Du hittar denna på prisma, citymarket, emotion, anttila. Ja alla ställen som har lumenes natural code serie :)
Efter jag lackat klart brukar jag smörja in mina händer och naglar med denna produkt. Händerna blir så mjuka och sköna, den perfekta "finishen" 26,70€ på eleven.se


/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar