lördag 2 augusti 2014

Jobblördag

Har jobbat 7,5h idag. Såå mycket att göra och för lite tid... Alltså en stressig dag och jag åt inte på över 9 timmar. Inte bra! Nåja nu har jag mat i magen och en heeel kväll för mig själv... Va ska jag göra? :) 
Har redan haft ett samtal med miligubben, och varit på en kort promenad med Messi :)
Ska åtminstone fortsätta kolla filmen jag började på igår... "Whatsappa" ännu mera med T då han har spelat NHL färdigt ;) 

... Glömde bort att jag höll på att skriva ett inlägg... 
Har kollat klart filmen, sjukt bra film "Endless love" hette den :)
Har städat och plockat in våra saker i nya byrån och nu ligger jag raklång i sängen och läser bloggar :) 
Känner mig hungrig (åt ju just) nåja ska väl fara och äta nått i brist på annat ;)

Här har jag ordnat alla våra smink, parfym och hårprodukter :) 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar