måndag 4 augusti 2014

Söndag

Sov ganska länge, jobbade 15:45-22:15. Hamnade att vara ensam ikväll... Det var inte bra... Hade jätte lång kö, och det berodde inte på mej. Tror jag aldrig har haft en sån fart då jag varit i kassan tidigare! Och ändå kändes det som om int kön minskade nå! 
Fick förfrågan om jag och T vill köra bil på bröllop den 16.8 då min farbror gifter sig. Det ska bli roligt, jaa hela bröllopet ser jag fram emot! Så sällan man får göra sig fin och vara med om ett bröllop! :)

Brist på bilder, så ni får en bild på mitt jobb schema de närmaste veckorna :) helt ok, lite lugnare nu före skolan börjar.

Har ikväll bara suttit och pratat gamla goda minnnen och annat skvaller med systrarna p & j. Så än en gång blev det en sen kväll ;) Tuur att jag börjar jobbet först 14:00 i morgon :)

Nån som tycker vi liknar varandra? ^^
/Sandra

2 kommentarer:

  1. Ni alla liknar varandra på ett eller annat sätt, men du och Pernilla liknar varandra jättemycket :)

    SvaraRadera
  2. Haha tycker du? ;) jag som tror att ingen ens sku se att vi e syskon xD

    SvaraRadera