tisdag 21 oktober 2014

Bra dag!

Bra dag på dagis med jumppa och annat skoj! Ikväll blev det innebandy och jag konstaterade att jag nog håller på att bli förkyld...Har jätte sjuk hals å nyser. Jag borde nog sova för länge sen, e så trött på morgonen, är ju van att stiga upp så sent då det är skolan ;) 
Ingen bild från idag men här e dagens Instagram bild... Bara för att saknaden efter denna kille är stor! (Veet, säger det hela tiden men sååå e det bara) 
Tur då man har bilder att se på åtminstone. Han e som bäst i skogen så mycket kontakt denna vecka får jag nog bara drömma om ;) 
Hann springa lite på stan efter praktiken idag. Skulle nämligen söka en vinterjacka till T. Här var en favorit från Code, blir kanske den om han gillar :) 
Nu ska jag sova, ser fram emot en ny dag på dagis. Gonatt!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar