onsdag 29 oktober 2014

De dagar som e bättre

Idag är en bra dag! Ledig från skolan och jobbet, ett elpiano står i vårt hus. Kollade på det vid Fazers musik igår och det vsr kärlek vid första ögonkastet typ ;) Har över ett år kollat runt på Findit på ett piano men det är så dyra fast de är begagnade och vi har inte rum med ett riktigt piano... Så nu hittade jag ett super alternativ, dessutom betalade jag halva så jag känner att jag kan ta det då jag flyttar, andra halvan blev som en julklapp. Oj va jag e nöjd, tack mamma och pappa! :)
Ni kan ju gissa hur mycket skolarbete jag fått gjort idag... Hmmm nåja hann skriva lite innan maikken ville ha mej på äventyr;) Men det är så sällan bara vi två hinner hitta på nått så kunde inte säga nej :) Skolarbetet gör jag klart innan jag börjar i morgon. Nu ska jag spela lite till bara för att jag kan ^^ önskar bara att man gått piano kurs då man var liten.. Jag är långt från någon bra spelare! 

Pernilla och jag ska fixa en julkalender tillsammans med paket. Vi köper 12 påvar och så får vi öppna varannan dag sen. Jag fick fixat ihop 2 st idag. 
Älskar paket, vem gör int? Så fixade ihop ett till T som han ska få då han kommer hem på fredan. Det behöver inte väl vara jul eller födelsedag för att man ska få paket ;) 
Hörs mer i morgon!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar