tisdag 18 november 2014

Gokväll!

Efter jobbet igår kom T hit så blev rätt sen kväll. Men det gjorde inget jag hade skolan 10:30-14:30 idag. Sen skjutsade jag honom till tåget, tråkigt men ändå kändes det lite bra... Jag menar det blir bara mindre dagar hela tiden, skulle vilja ge allt en lite knuff så att tiden får lite mera fart! ;) 
Nu e han på tåget (eller de borde vara framme vid det här laget) och jag kryper ner i min säng. Sista skoldagen för denna vecka i morgon.
Ikväll var det Innebandy, super roligt och tungt, som det ska va! :) 
Har mycket jobb och mycket skolarbeten denna vecka så börjar redan vänta på nästa vecka tror jag... Då blir det Ruka med hela familjen (utom toffi) Ser fram emot att få skida, om det nu finns någon snö där. 
Nu ska jag sova Gonatt! /Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar