tisdag 6 januari 2015

Min Iphone dog...

Min telefon är helt död så därför har det inte varit några inlägg från mej. Känns lite onödigt att blogga från datorn då jag inte har några bilder.
Igår hade vi fest från jobbet eftersom vi inte hade någon julfest innan julen. Det blev lite som en överraskning. Kl. 11 skickade chefen att vi samlas halv ett vid Sale och att vi ska ha med oss bikini och handduk. Vi åkte till Solkulla där vi fick nackmasage i en halv timme var och snacks hade vi dukat upp i ett mysigt sällskapsrum. Sen bada vi i ångbastu, hade peeling för kroppen och så fick vi testa lite hudprodukter. Vid Solkulla har dom också en så kallas saltgrotta som skall vara bra för mycket så den fick vi testa också :) Vi gjorde oss i ordning och kl. 7 körde vi till Strandis för att äta mat, det var en jätte bra och skön dag med Sale gänget! :)
Tyvärr har jag inga bilder eftersom telefonen var död :(
Nu sitter vi och väntar på att  beslutet om Landskapsstafetten blir av ska komma.
I morgon skall jag försöka skaffa en ny telefon så då börjar jag blogga igen
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar