tisdag 3 februari 2015

Oj jag glömde nästan...

Bloggen ligger inte högst upp på prioriterings listan just nu... Glömmer nästa helt bort den mellan varven, samtidigt har jag inte mycket att berätta nu. Det är skola och jobb som gäller, T jobbar i Närpes så får nöja mej med att "Whats appa"... Ett telefon samtal sku ju vara rena lyxen så att säga ;) Blir på dåligt humör då jag inte orkar engagera mig lite extra och träna mera... Men mina krafter räcker inte till, att börja träna tidig på morgonen eller sent på kvällen lockar inte. Helgerna blir oftast bara jobb och resten i soffan, skönt att pusta ut! Nej nu får jag bara gilla läget, hoppas på mera motivation och krafter. Man vet att man har mycket skolarbete då det följer med lite vart man än går...t.o.m på WC, man kan ju alltid hinna läsa en sida eller två ^^ Nu ska jag SOVA för det blir det för lite timmar av!! I morgon ska jag iväg och skida med mamma på förmiddan, ska bli skönt! :)
Fångade denna sötis på bild idag åxå ;) 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar