torsdag 11 juni 2015

I brist på annat

Kan int sova så detta var ett tidsfördriv...

Du heter: Sandra Mäenpää

Smeknamn: Sankken (en kort tid, påhittat av min bror) Soikk (tidigare i skolan mest, ibland här hemma) 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Sätter på någon lugn lista på Spotify

Beroende av:

Socker

Vad tror folk om dig? Tystlåten

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår :)

Hur imponerar man på dig?

Man är omtänksam och har god humor

Brukar du skratta för dig själv? Ifall jag tex ser på något som får mig skratta försöker jag automatiskt undvika det. Eftersom det känns konstigt att skratta ut för sig själv ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ett erbjudande från KappAhl bara

Hur svarar du i mobilen: Hej eller Ja... Med mitt namn om en okänd nummer ringer

Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon prata om någon kar hon hadd hitta åt sig ^^

Antal timmar sömn inatt: 

Sov du ensam: Jo 

Brukar du komma i tid: För det mesta, men jag är en liten tidsoptimist... Vilket betyder att jag inte är många minuter på plats innan jag borde vara 

Hur känner du dig nu: Lite trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart 

Vad tycker du om fötter: Har lite obehag

Vad saknar du: toffi och resten av familjen som e i Norge

Hade du en bra kväll igår: Helt okej :)

Favorit dryck på morgonen: Vatten eller appelsinjuice

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Nu på sommaren mella 23 och 24

Är du blyg?: Jo, speciellt om jag inte känner personen. Dock inte vid kund situationer. Gillar att prata med dem.

Sysslar du med någon idrott: Springer/skidar och tränar på gym 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek mera förälskelse ;)

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pissat ut i det fria, bara för att en kille har så mycket enklare xD

Är du nöjd med ditt liv: Jo!

Är du bortskämd: kanske lite ibland, men inte så farligt. 

Vad gör du i morgon: Tränar och städar, sen myser jag med T <3

Vad är det värsta du vet?: Fästingar just nu, de äcklar mig!!! 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jo några.

En speciell dag du minns: Vår förlovningsdag <3

Du samlar på: Olika sorters glas (dricksglas) Vill ha många olika sen i mitt eget hem. Olika för olika tillfällen ;)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Toffi 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara en hel del och resa! Sen ge till någon organisation som jobbar för barn 

Vill du gifta dig: Absolut! 

Vill du ha barn: Ja!

Är du musikalisk?: Int nå speciellt, sådär medelmåttig. Men som jag lärde mig i år i skolan. Musikalisk bör inte betyda att man har fin sångröst och kan spela instrument...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Jo!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Väldigt sällan, med det händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar