onsdag 10 juni 2015

Vi är framme och har checkat in

Vi har kört hela natten från 23:30-11:30 (norsktid) av kurviga vägar var vi äntligen framme i Skjolden. Hungriga och trötta, jag hade sjuk mage typ hela 9 första timmarna. Så det blev inte mycket sömn för min del. 

Vi kom fram till Skjolden 11:30 norsk tid, perfekt i tid till lunch tänkte vi. Men nej så fel, i Norge äter man inte tydligen för 14:00 så alla serverade mat först 14:00... så tillsist hittade vi nån som började med pizza 13:00 och a´la carte först 16:00 så då blev det pizza för dom andra. Jag som har haft sjukmage hela resan kände inte att pizza skulle göra det bättre. Så jag har käkat gröt, knäcke & banan :) 

Sen skulle vi vänta på vår lägenhet till 16:00.... ingen fanns i receptionen, men dörren var öppen så vi gick in... Satte oss i soffor och fåtöljer, alla somnade direkt. Så lagom till 16:00 vaknade vi, fortfarande var ingen där. Jag som bara ville och sova i lägenheten. 

Nu ligger jag ner bäddad i sängen, och ska bara publicera detta inlägg, sen blir det sovpaus.... Imr tar jag en vilo dag. 

Jätte fint är det här.

Utsikten från balkongen & lite bilder från hur vi bor. Lägenheten får 10/10 p så fräsch och ljus.
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar