fredag 5 juni 2015

Vi ska till Sognefjellet

Ja på Tisdag åker vi iväg till Skjolden i norge. Jag Hannes hans mamma pappa bror och farbror.
Vi tar båten över till Umeå, sen kör vi rakt igenom Sverige och sen genom Norge.

Hannes, Viktor & Hans har träningsläger på snö uppe i glaciären. Medan jag tror jag stannar nere vid fjorden så länge.

Har förstått att detta är ett litet ställe, man far lixom dit för att få skida på snö men ofta i plus grader. Jag då som inte skidar... jag ska ha löpträning och ute träning så mycket jag orkar, och mellan varven ska jag blogga och läsa en bok tror jag. Kommer vara avkopplande känner jag redan. 

Vi är i Skjolden 8 dygn så en hel del hinner man med, sen kommer vi hem till midsommar. Så efter det återstår en vecka & en helg av min sommar semester. (sparar sista veckan till Mallorca i septemer) 
Detta är lägenheten vi ska bo i :) 
Vägen uppe till skidspåret.

Nu är det bara att hoppas på bra väder...Om vi har tur kan vi få solsken och nått på 20 grader.

Nåja nu ska jag ställa Léon till sandskutan, har skött honom imorn. 
Godmorgon och trevlig helg,
/Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar