onsdag 22 juli 2015

Toppen dag!

En dag som denna önskar jag att kom oftare. Har fått känna på lite sommar värme och Jakobsdagar. Hela dagen har jag varit i stan. Bara strosat omkring med Hanna och Carolina. Ätit på Mr.Banks, besökt Blossoms lagertömning, suttit i solen vid Fredrikas uteservering. Försökte undvika att shoppa något, det var svårt då vi i princip varvade varje butik i stan. Hade gärna lagt pengar på någon fin inredningspryl från Blossom. Det jag kom hem med var ett par lösa, svarta byxor från Lindex barnsida. Man måste ju vara smart, dessa hade säkert varit 10€ dyrare på damsidan. 
Hade min sköna kjol på mig, fick tyvärr konstatera att den åker upp då man går med den... Gillar den i allafall.

Här e mina snygga vänner, så glad att jag har dessa tjejer i mitt liv! 
Mot kvällen var det dags för träff med tjejerna jag har känt sedan högstadiet. Det är tyvärr allt för sällan vi ses. Man springer på varandra, byter några ord, men sällan inget mer. Inte det enklaste att få in en träff så alla kan vara med då vi alla har skiftesarbeten. 

Idag hade vi bestämt träff vid Skorpan. Det är så skönt att umgås med dessa tjejer, jag kan vara mig själv, även om vi alla har förändrats och inte är lika nära varandra som vi en gång var. Eller egentligen kan man säga att vår vänsksp fått växa fram under åren vi haft "paus" från varandra. Mera träffar ska det bli och oftare, är glad att vi hittat tillbaka till varandra!



Tyvärr kunde inte Amanda vara med idag. .. Efter träffen ville toffi och Hannes ut med vår båt. Vi körde ut till toffis villa, vilket är ganska långt från vår båthamn. Det var skönt, lite kallt. Vi hann bara vara en liten stund i land vid villan innan vi körde tillbaka. Himlen var jätte fin och den rätt korta stunden jag fick med min älskling var guld värd <3

Blev ett långt inlägg det här, men oj vilken  bra dag! Nu ska jag sova, ny ledig dag väntar i morgon. Jag hoppas på fint väder!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar