onsdag 5 augusti 2015

Ledig dag!

Skönt med ledig dag, var ett tag sedan sist. Började dagen med en lång cykeltur. Till Purmo och sedan svängde jag över mot Esse och sen hem igen. Ca 65 kilometer totalt. På vägen träffade jag på älskling som jobbade i Forsby idag.
Konstaterade att Purmo är rätt fint, sku bra kunna bo där om det inte vore så långt från stan...
Ikväll passade jag på att fara till KappAhl och shoppa några plagg jag behövde. Har kollat på dem ett tag nu och det passade perfekt då jag både fått erbjudande på meddelande och en kupong hemma. Det lönar sig ibland att vara club medlem! 

En långklänning i tunt och skönt material

Blåa chinos, super sköna med mycket stretch!
Nu har också produkterna jag beställde från Dermosil kommit. Blir spännande att testa dem!
Det här kostade ynka 2€, perfekt då man skall ut och resa.
Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga kväll. 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar