tisdag 22 september 2015

Bröllopsplaner

Nedräkningen har börjat, 298 dagar kvar! Just nu känns det ganska långt borta, jag vill ju bara planera allt nu. Kyrkan, fotograf och festlokal är bokad så en bra bit på vägen är vi. Jag ser så fram emot att kunna börja planera alla detaljer, köpa klänning osv. Och varför inte börja i tid så man inte behöver stressa, det är ju ändå bara roligt! Ni kommer så klart få följa med en hel del här på bloggen fram över :)

Här är lite inspiration som jag samlat på bl.a. Pinterest, en app som är ett måste för bröllopsinspiration ;)
/Sandra


6 kommentarer:

  1. Samma här och de e så roligt! småler när jag ser bilderna har pinnat precis samma bilder som du! 😂👍

    SvaraRadera
  2. Jaa det måst ju vara nå av det roligaste man kan göra! Haha va kul att se sen hur lika det blir ;) Men ert datum är väl tidigare än vårt, har jag förstått :)

    SvaraRadera
  3. Jo knappast blir de så lika endå! :) roligt att följ med nån annan som å planerar iaf 😀

    SvaraRadera
  4. Nej det blir det knappast! Jo och roligt att följa med då ni bygger åxå! :) Lycka till med allt! :)

    SvaraRadera
  5. Ååh sååå kul att ni ska gifta er! Spännande! :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja super spännande tycker vi åxå ;) Fast känns rätt länge till det ännu ...

      Radera