tisdag 20 oktober 2015

Filmrecension

Svar på kommentaren:

Grace unplugged 

Filmen handlar om dottern Grace och hennes far som är fd. rockstjärna. Numera leder de sången tillsammans i kyrkan. Grace drömmer om att få spela på stora scener och bli känd. Hon är verkligen begåvad och gör allt för att lyckas. Hennes far vill däremot inte samma sak eftersom han en gång levt det livet. Grace inser dock till slutet vad det är hon behöver och vad som är det viktiga i hennes liv. 

Huvudämnen i filmen var den kristna tron och musik, det var nog därför jag fastnade för den. Jag tyckte det var en jätte bra story, såå min typ av film, Drama skulle jag säga genren är. Även lite romantik, vilket jag vill ha i en bra film. Sista låten i filmen var super, en höjdpunkt! Skriv gärna vad du tyckte om den om du ser den :)
/Sandra

2 kommentarer:

  1. Var såg ni den? Hittar int nån bra sida :(

    SvaraRadera