tisdag 27 oktober 2015

JA jag är en Häfte, Dagbok & Kalender nörd

Jag älskar fina häften, har gjort det hela livet. Man behöver lixom olika häften till allt. Nu i höst har jag köpt en del häften faktiskt. Känns som jag har mycket att dokumentera just nu.

Alla har sin funktion också. Vi börjar längst från vänster

> Stora bruna häftet används till allt typ allt jag behöver skriva ner, planera eller rita i
> 15/16 Kalendern är den jag har med mej överallt, där står arbetstider och viktiga saker 
> 5 års Dagbok, köpte jag av Lowa från jultidningarna i år
> Svarta häftet är THE BIG WEDDING PLANNER ja där står allt om vårt  kommande bröllop ;) 
> Lilla bruna häftet har samma funktion som det stora bruna.

Här ser ni lite innehåll från alla häften;

Julklapps listan är den som är längst ner, jag  har redan börjat med det jo ;)

Lite avslöjande om vårt bröllop slank visst med ;) Idag är det 298 dagar tills vi gifter oss 8om allt går som planerat), LYCKA <3
Så bröllop för hela slanten på denna blogg då både Sandra & Jag har bröllop nästa sommar.

Spännande tider :)


Nåja tillbaka till häften ;) Är jag ända som är såhär eller finns det någon annan där ute? Ibland känns de som jag lägger lite väl mycket pengar på häften och kalendrar... (Kan också erkänna att detta är min andra kalender i höst, den första kändes inte rätt. En kalender måste ju vara super snygg då man ändå ser den varje dag eller hur?) Så egentligen är det onödigt att köpa en man halv gillar... Kan jag konstatera.

/Marie





3 kommentarer: