lördag 2 januari 2016

2016

Nytt år då igen. 2015 var ett bra år men jag tror att 2016 kan slå det. Vi ska gifta oss och bygga. Jag ser så mycket fram emot det! Har lagt upp en del andra små mål också som jag ska försöka klara under året. Känner mig inte riktigt redo för skolan om en vecka. Men det är väl att försöka bita i det och samla krafter den sista lediga veckan nu. 

2016 började bra med en dag i skidspåret och mat vid Colorado med familjen. 


Nu är vi påväg hem från Ruka. Hoppas och ber jag att snön kommer där hemma nu också! 
/Sandra

2 kommentarer:

  1. Va roligt me bröllop å sånt! :D var ska ni bygga? Har ni en tomt redan? :)

    SvaraRadera
  2. Vi ska bygga parhus, eller vi bygger från stomfärdigt (tror det heter så), så mot våren börjar det ske. Det är i Killingholmen :)

    SvaraRadera