tisdag 2 februari 2016

Dag för dag

Känns som om schemat är så fullt som det kan bli. Försöker ta en dag i taget men är inte riktigt bra på det. De dagar det känns jätte jobbigt och trögt försöker jag planera lite bröllop. Dagen blir på så sätt lite bättre. Hinner inte träffa T mycket inne i veckorna nu heller... Kan snart inte vänta mera tills vi bor under samma tak!
Nu har de "riktiga" passen kört igång på Crossfit, började imårse med morning cardio. Det var en bra start på dagen!
Sen smakade mitt favorit mysli bra. 
Nu ska jag sova, lång dag i morgon som sitter i ett. Skolan, teaterövning, crossfit. Sen om jag hinner kör jag iväg till Kållby. Man måste ju ta till vara alla timmar man har på ett dygn :) Ni märker ju att uppdateringen här lider en del, men det kommer den antagligen göra de närmaste veckorna.
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar