måndag 7 mars 2016

Magbesvär

Ända sedan natten till söndan har jag gått och haft konstig mage. Natten till söndag påminde det om ett gallstensanfall. Om det nu är möjlig även om jag inte har min gallblåsa kvar?! Känner mig också svag i kroppen, det kan förstås bero på att matlusten inte varit den bästa. Idag är jag ledig från skolan, sku ha jobbat ikväll men det blir nog vila istället. Ska ringa till läkaren i morgon och se ifall hon kan skriva ut medicin jag hade efter galloperationen. Hoppas det inte är nå magsjuka som spökar!
Här tror jag att Messi och jag stannar hela kvällen
/Sandra

2 kommentarer:

  1. Man kan faktist ha gall-problem även om man inte har gallblåsan kvar! Sorgligt men sant..

    SvaraRadera
  2. Okej, jag som trodde jag sku slippa det då jag blev opererad 😏 Som tur var detta mitt första ordentliga anfall på 2 år! :)

    SvaraRadera