torsdag 3 mars 2016

Torsdag

Hejsan! Idag har jag ägnat stor del av dagen till en hemtentamen. Hade väldigt svårt att hålla fokusen så har en hel del kvar att skriva. Får försöka ta nya tag i morgon. Skjutsade mamma, pappa och Viktor iväg till taxin som skulle ta dem till flyget på förmiddan. På söndan är det dags för Vasaloppet för dem alla tre, spännande!

Ikväll var jag på ett pass cirkelträning till boxen, sen for jag och Sandra och åt till Friends. Man behöver väl mat när man tränat? ;) Nu har jag fått cleanat upp här i hemmet lite så nuuu jag kan bara njuta och invänta fredagen. Har varit hemma ensam hela dagen, det känns lite konstigt och tråkigt. Får väl börja vänja mig att inte bo i ett hus med sju stycken nu innan jag flyttar ihop med toffi. Nu fick jag det att låta som något dåligt, men det är något jag ser framemot så sjuukt mycket!

Japp, det var den dagen. Får bli ett inlägg utan bild denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar