fredag 27 maj 2016

Jag ser ljuset

I morgon är det deadline för Praktikportfolion och alla praktikuppgifter. Jag har bokstavligen suttit 4 dagar i sträck framför datorn. Ikväll var det skönt att jobba och tänka på något annat. Ska göra små fix ännu i morgon innan jag lämnar in allt. Går inte att beskriva vilken lättnad det är att ha över hela andra året! (Kompletteringar på uppgifterna kan ju komma ännu men ;))
Hade tänkt skriva att allt går som på räls, men inte riktigt. Jag som hade hoppats på mera tid för att träna får glömma det ett litet tag ännu. Efter tisdagens bastucup blev slemsäcken i höften inflammerad, eller det fick väl sig en början redan veckan innan på 20km. Var på behandling till Naprapaten igår och det känns redan bättre idag. En vecka borde jag vila. Hoppas det inte blir långvarit! 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar