lördag 7 maj 2016

Lång helg

Skönt med en lång helg. Min praktikperiod är över och jag borde sätta lite fart på skrivandet. I torsdags sprang vi Mäenpää Quinns i Korsholsstafetten. Gick inget vidare för mig, dem sämsta sträckan jag gjort. Men det var förväntat eftersom jag hade sprungit 15 km på tisdan. Det var också varmt, nästan äckligt varmt för att springa



På kvällen for vi med Hannes och Marie till Fäboda på picknick, det var mysigt i solnedgången.  



Fredag hade jag planerat som en dag för skolarbeten. Det gick trögt, skrev några rader och så var det stop. Hade bestämt träff med tjejerna vid Skorpan klockan 12, så då cyklade jag iväg dit. Alltid så roligt stt träffa dem! Vi satt där en lång stund och pratade och njöt av solen. Jag hann t.o.m bränna mig. 

På kvällen var det hockey, lr jag kollade inte värst mycket. Istället surfade jag runt och såg på resor ;)
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar