torsdag 30 juni 2016

Effektiv

Idag har jag haft en dag med full program. Dagar som idag då jag har flyt, de dagar gillar jag. Jobbade från klockan 6 på morgonen, kände mig inte ens trött då klockan ringde. Allt flöt bra på i jobbet och jag for hem för att baka. Fick ihop två kakor till bröllopet. Sen iväg på cirkelträning till boxen med Jenna. Riktigt roligt upplägg på dagens pass. Fick en sån bra felis av träningen! Tog en snabb dusch där och körde vidare till bygget. Vi fick inte så jätte mycket gjort ikväll känns det som. Men alltid något. Nu efter att jag har tankat min hungriga mage, ska jag krypa ner i sängen. Ska bli så skönt! Morgondagen är rätt full den också, men inget mig emot egentligen. Får konstatera att jag är effektivare då det krävs.

Mitt i jobbdagen kom bella, Elton och Enya in. Enya gav mig den här pinsen, hon är bara för härlig! Hon är också den som ska vara vår brudnäbb på bröllopet. Hennes mamma tyckte att jag kunde behöva en sån inför den stora dagen som väntar <3
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar