torsdag 13 oktober 2016

Borde vila...

Jag har hostat och varit förkyld snart i en vecka. Förkylningar kommer ju aldrig passligt och inte gjorde det den här gången heller. Vi har minsann haft ordentlig skolvecka med många pass, vilket jag inte är alltför van med. Den resterande energin lägger vi på bygget. Finns alltså inte alltför mycket tid för att vila. Vilket jag tror är orsaken till att min förkylning blivit så utdragen. Det är inte hela världen tänker jag men så klart hade det varit roligare om man inte allför ofta börjat hosta hysteriskt i ett tyst klassrum. Det tar på krafterna. Idag var det också tredje gången jag blödde näsblod den här veckan. 

Igår var i allafall halva kvällen lugnare då jag for på bio med Carolina, det var riktigt skönt! Filmen var ockå riktigt bra. 

En skoldag kvar denna vecka och nästa vecka är självstudievecka. Då hörni ska det hända grejer vid Solringen, inte många veckor kvar nu tills vi flyttar.
Jaa skoluppgifter borde jag också försöka göra nästa vecka, det känns mera som en bisak nu just ;)
/Sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar