fredag 11 november 2016

HELG

Den första praktikveckan är förbi, tiden går alltför fort. Jag trivs riktigt bra på denna förskola. Jag borde börja ta tag i lite skoluppgifter också, vilket inte lockar lika mycket. 
Skorna jag köpte i Ruka för en vinter sen är guldvärda då man ska jobba på daghem/förskola. Syns inte riktigt bra på bilden men...
Igår var jag till crossfit boxen med Jenna på ett pass. Jag tänkte att jag ska ta det lite lugnare eftersom senaste gången jag var där var i sommar. Jag gav verkligen allt och idag har jag minsann vetat av det! Jag har träningsvärk i hela kroppen. Hoppas det inte blir värre tills i morgon. 

Denna vecka har vi också städat våra bilar. Toffi började med att tvätta traktorn. Jag satt där inne i traktor medan toffi tvättade. Lite torkade jag på insidan för att inte vara helt lat ;) 

Ikväll har jag jobbat med Jenna och det gick bra. I morgon är jag ledig, skönt med en ledig lördag. Mamma och pappa for till Olos idag så Messi har fått flytta in med oss nu. Som bäst sover både han och toffi här nära mig i soffan. Tror det blir läggdags för oss alla tre riktigt snart.
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar