onsdag 16 november 2016

Praktikvecka nummer 2

Har påbörjat min andra praktikvecka och kunde bra bromsa tiden nu eftersom den går alldeles för fort. Kvällarna består mest av att skriva på praktikuppgifter och att planera för nästa lärandestund i lärstudien. Messi som varit här i några dagar for till Fäboda igen igår. Det gjorde också Jenna som bott här nu när mamma och pappa varit borta.
Igår lyckades jag falla omkull ganska ordentligt. Det kunde ha gått värre eftersom jag inte hann ta emot mig alls och föll med ryggen på en stenmur. Är rätt sjuk i ena sidan av ryggen och lite blå, men det känns ändå bättre redan idag. Nu ska jag strax köra iväg till Nykarleby till tandläkaren. Finns ju inget värre.... som tur är det en bra tandläkare! 

Nu har vi äntligen bokat hotell i Luleå. Vi kommer åka med Hannes och Marie dit för att hälsa på Viktor och Mirjam. Det blir helgen före julafton som vi åker. 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar