fredag 30 december 2016

JUL OCH LEDIGT

Julhelgen kändes ganska kort men jag fick njuta av ledigt i två dagar. Vi hade en fin jul tillsammans med våra familjer, med massa mat, spel, julklappar och julkyrka. 

Toffi är ledig nu på mellandagarna så detär riktigt roligt och skönt. Vi sitter uppe och ser Skam halva natten, vad är bättre än det ;)
Jag har hunnit skida med mina nya skidor och träna lite mera än tidigare i höst. Träning gör mig så mycker piggare och gladare. Just nu sitter jag med en riktigt ordentlig träningsvärk efter gårdagens Crossfit pass. For på en länk ikväll med hopp om att benen skulle kännas mjukare i morgon. Det märktes att jag inte sprungit sedan i höst... 
Idag har jag också fått städat huset ordentligt, den känslan är bara för skön! 


Naglarna fick sig också ett lyft. Måst erkänna att jag är lite stolt att jag lyckats spara så långa naglar. Det händer inte ofta ;)
Det här blev ett riktigt blandat inlägg...
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar