lördag 3 december 2016

Sköna helg

Riktigt skönt med helg igen. Jobbar endast lördag denna helg vilket gör det extra skönt. Däremot borde jag jobba med skoluppgifter, igår kväll fixade jag faktiskt klart två uppgifter. 

Fredagen gick inte som planerat. Jag sku fara tillbaks med vår lånebil och hämta Kia från service i Kokkola. Hann inte köra långt innan jag såg en lång kö ringla sig. Det visade sig att det varit en olycka, väntade 45min i kön innan jag gav upp och körde hem igen. Toffi kom hem och vi körde Larsmovägen för att hämta bilen. 

Senare handlade vi och städa huset bra inför helgen. Smidigt att städa tillsammans. Hämtade också ut min nya skidjacka från posten som jag hade beställt. Är super nöjd med den!

Nu ska jag snart dra mig ur sängen och kanske baka en sats semlor innan vismaskiclassic loppet drar i gång i Livingo. 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar