onsdag 14 december 2016

Snart dags för att njuta!

Bara en endaste tent kvar sen är jullovet här. Har ALDRIG i hela mitt liv väntat på ett lov så mycket som nu. Jag har gått med magkatarr och huvudvärk i flera dagar de senaste veckorna pga. all stress från skolan. Har ingen desto mer julfelis ännu men jag hoppas den infinner sig när vi till helgen åker på en minitrip till Luleå. 

Höjdpunkterna under dessa veckor har helt klart varit de gånger jag hunnit träna. Min och Maries införda tradition är äkta träningsglädje, nämligen spinning vid Jeppis gym och sedan lite core träning på det. Vi kör varje tisdagkväll och hoppas att motivationen ska hållas en tid.
Har också hunnit med lite andra roligheter, bl.a cafe med Marie, Mr Banks med Jenna och julmys hos Elin.


I helgen ska jag bara njuta av sällskapet, nätterna på hotellet och hotellfrukosten. Ska bli skönt med tid tillsammans med mannen vilket har varit dåligt den senaste tiden då jag varje kväll suttit framför dator och böcker. 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar