fredag 13 januari 2017

Den första lediga helgen

Denna helg får jag känna på hur det är att vara ledig hela helgen. Jag har också varit ledig från skolan med undantag av mötet med min kand handledare. Jag borde egentligen ha gjort klart en skoluppgift idag men det har inte lockat alls. 

Jag hämtade ut ett paket från Posten. I paketet fanns många posters som jag beställt från Desenio. Måst bara få beställt/köpt ramar nu så toffi får sätta upp dem. Jag tror det kommer bli riktigt bra!


Nu kom toffi hem från jobbet så vi ska snart fara iväg till Hannes och Marie på taco middag. Lyx att äta hos någon annan ;) Sen blir det körövningar för mig, ska bli så roligt att kunna vara med igen!
Till kvällen har jag fixat vitchoklad pannacotta. 
Skön helg till er!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar