lördag 7 januari 2017

Nya utmaningar

Idag var min sista dag vid Sale, där jag jobbat nästan 5 år. Jag sade upp mig strax innan julen pga flera orsaker. Det som jag nu ser mest fram emot är att ha mera ledigt på helgar. Vad ska jag göra nudå framöver? Jo jag hoppas på att kunna vikariera på olika ställen nu på våren då vi har mindre föreläsningar i skolan. Så kanske jag har möjlighet till att få något längre till hösten sen. För att säkra min ekonomi skall jag fungera som inhoppare på Friend's & Brgrs. Jag börjar där med skolning nu redan inkommande vecka. Är så sjukt nervös inför att lära mig något nytt! Men det ska bli roligt att göra något helt annat och att framför allt inte behöva jobba ensam. 

Ikväll har vi en riktigt lugn och mysig kväll. Vi äter gott och toffi försöker lära mig spela NHL på PS. Det går sådär kan man väl säga ;)

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar